Sistem Kedai Online Niagakit

Tuesday, February 3, 2009

Fakta

Adakah anda tahu? Jika seseorang wanita mula mendapat jangkitan faraj pada usia 20 tahun, beliau akan menghabiskan masa selama 6 tahun dalam seumur hidupnya untuk mendapatkan rawatan...



































Fakta Penting :
  • Kebanyakan tuala wanita berjenama dipasaran sekarang ini seperti kotex adalah hasil kitar semula. Anda mahukan tuala wanita yang telah digunakan oleh orang lain?
  • Tuala wanita yang telah anda buang akan dihantar ke tempat pelupusan yang mana tuala tersebut akan dicuci dengan chemical atau clorox (sejenis pemutih baju).
  • Tuala wanita yang dipamerkan biasanya dibungkus menggunakan plastik dan jika dibuka ia tidak boleh ditutup semula. Keadaan ini turut berlaku semasa proses pembungkusan di kilang di mana ia mudah tersentuh oleh tangan para pekerja dan ini boleh menyebabkan jangkitan.
  • Darah haid yang melekat pada tuala menyebabkan ia lembab. Menggunakannya hanya dalam tempoh 15 atau 18 minit ia boleh menjadi temp[t pelbagai bakteria membiak. Ramai wanita merakan tuala yang mereka gunakan mula berbau dan menyebabkan rasa kurang selesa dan kadang kala merasa gatal. Keadaan ini berlaku kerana bacteria mula berkembang. Ini memaksa mereka menukar tuala lebih kerap.
  • Kebanyakan produk di pasaran menggunakan kertas kitar semula. Bahan mentah ini mengandungi plumbum yang tinggi, dijangkiti virus dan mikroorganisme semasa proses kitar semula dilakukan. Kesemua bahan ini boleh menjejaskan kesihatan pengguna. Dari segi kesihatan, kulit manusia mengandungi nilai pH yang mengandungi fungsi imuniti. Tuala wanita yang banyak di pasaran sebenarnya mengandungi alkali yang tinggi yang akan menyebabkan alahan kulit, menyebabkan kondisi psikologi yang akan menyebabkan wanita menjadi kurang subur.
Kami ada penyelesaiannya..

Tuala Wanita Anion dari "Love Moon" Winalite











  • Kering, resap udara dan selesa.
Love Moon mengandungi tiga bahagian – lapisan permukaan, lapisan tengah dan lapisan bawah. Lapisan permukaan dihasilkan daripada sutera dan kapas agar kulit sentiasa kering dan selesa. Lapisan tengah dilengkapi bahan peresap berkualiti tinggi agar dapat menukarkan cecair kepada bentuk jeli bagi mengelak rasa melekit. Sementara lapisan bawah dicipta tembus udara bertujuan mengalirkan molekul air keluar bagi mengurangkan kebasahan dan bahang antara tuala dengan kulit.
  • Anti bakteria serta menyerap bau.
Penghasilan setiap tuala dilengkapi pita anionic yang dapat meringan kepadatan anion bagi membantu meningkatkan fungsi tubuh badan, menguatkan imuniti, mengelak jangkitan kuman dan mengnyah bau tak menyenangkan. Yang penting ia tiada sebarang kesan sampingan!
  • Menggunakan bahan resapan terbaik sesuai dengan keperluan fizikal.
Love Moon mengandungi lapisan-lapisan bahan resapan. Bahan ini dihasilkan daripada bahan pilihan terbaik bagi mengelak kebocoran yang diproses melalui kaedah teknologi paling unggul. Ini menyebabkan cecair yang mengalir akan terus diresap tanpa meninggalkan sebarang kesan tak menyenangkan. Keadaan ini pastinya membuatkan pergerakan pengguna selesa sepanjang hari.
  • Seimbang dengan piawaian kesihatan bagi mengelak sebarang jangkitan.
Sentiasa kering, tembus udara dan kebersihan merupakan tiga elemen yang sangat diperlukan dalam pengeluaran tuala wanita. Pengeluaran barangan tersebut mestilah terikat seratus peratus dengan GB15979-2002 standard kesihatan dunia. Perkara yang cukup dititikberatkan adalah pengawalan ketat berkaitan kesihatan bahan mentah yang digunakan untuk tuala wanita. Dihasilkan melalui kilang yang memiliki Tahap Kepercayaan Antarabangsa menggunakan mesin otomatik, begitu juga ketika proses pembungkusan. Menggunakan kaedah mudah dibuka walaupun kedap udara bagi memastikan produk bebas jangkitan bakteria ataupun kulat.
  • Dipaten dengan kad ujian guna sendiri bagi menguji tahap kesihatan

TUALA WANITA ANION PERTAMA YANG DIPATEN DI DUNIA!

Produk Unik & Teknologi Tercanggih


Kepadatan ION NEGATIF (-VE) 6070/CM3
Membantu Masalah Lelaki (Buasir, Prostat)
Membantu Menyelesaikan Masalah Dalaman Wanita
Kad Uji Vagina Yang Dipatenkan Untuk Pasaran 169 Buah Negara
Syarikat Tersenarai Di Bursa Saham USA
Produk HALAL Boleh Dipakai Semasa Solat
Potensi Pengguna Melebihi > 10 Juta
Jaminan Insuran Produk RM1 Juta Oleh Great Eastern
PELUANG NIAGA : Modal Kecil > Pulangan TINGGI
Plan Pemasaran HEBAT, Infiniti dan SEDUNIA!
Lesen AJL931645 Dan Sijil HALAL

PENGANUGERAHAN
SIJIL HALAL (KLIK di sini)
SIJIL AJL (NO: 931645)
ANION PAD (NO: ZL200420062658.0)
SELF-TEST CARD (NO: CN99109875.7)
SIJIL ISO 9002:2000 (KLIK di sini)
PIAWAIAN KEBERSIHAN NEGARA GB 15979-2002
INSURAN PRODUK RM1 JUTA OLEH GREAT EASTERN (KLIK di sini)
Sekarang anda sudah tahu? Masih ingin menggunakan tuala wanita tersebut? Jika TIDAK dan mahukan penjelasan lanjut sila KLIK disini.





Kami ada penyelesaiannya..











No comments:

Post a Comment