Sistem Kedai Online Niagakit

Thursday, February 5, 2009

Testimonial 2


Alhamdulillah dan terima kasih kepada upline Winalite2u.net kerana memperkenalkan Anion Love Moon pad kepada saya.

Pada masa itu saya susah hati memikirkan penyakit ayah saya, jadi bila saya baca promosi Anion pad ini saya terus fikirkan untuk gunakannya terhadap kaki ayah saya yang bernanah, memburuk dan busuk. Sebelum ini ayah saya pernah tinggal di klinik swasta selama 2 minggu yang merawat kaki ayah saya menggunakan gas ozon, tetapi dia tidak mahu lagi tinggal disana. Rawatan itu berkesan mengurangkan nanah dikakinya, jadi pada logiknya saya fikir pad ini akan memberi kesan yang sama. Biasanya luka terdedah yang tiada kulit biasanya terdapat tompok putih tanda sel mati dan buruk, tapi selepas 3 hari ditampal Anion pad, kesan tompok putih tiada lagi, semuanya merah, tanda sel segar dan hidup. InsyaAllah lukanya akan cepat sembuh. Kos rawatan ozon dulu tu sehari RM300, tapi guna pad ini sehari RM1.80 saja.

Saya sendiri baru lepas demam panas, tapi lepas demam pening kepala tidak juga hilang. Dah seminggu pening saja....Saya beli Anion pad di Brunei dan cuba pakai waktu pagi sebelum pergi kerja. Petang hari yang sama saya tidak merasa pening lagi...tidak sedar saya bila masa pening saya hilang. Fikir fikir...kurang percaya juga saya, pakai dibawah, tapi yang diatas hilang pening!!! Malamnya saya rasa kurang penat dan tidak cepat mengantuk. Biasanya pukul 8 malam dah nak tidur, penat....tapi malam tu pukul 12 pun boleh tahan lagi...

Terima Kasih sekali lagi kerana memperkenalkan Anion pad kepada saya dan membuatkan hidup saya lebih ceria. Sekarang saya menjalankan networking Winalite di Brunei. Tidak susah kerana melalui web site, downline dan pengguna mencari saya, saya tidak perlu bersusah payah mencari mereka. Menang membeli, Menang memakai dan dapat Keuntungan..hehehe

Ikhlas Daripada:
Dr Zawiah Che Haron
Brunei

No comments:

Post a Comment